Ocal Selamlar, öncelikle ben TruckersMP'de yaklaşık olarak 1 yıl boyunca görev yapmış emekli bir personelim.
Yıllarca aktif bir şekilde TruckersMP'nin forumunu kullanmış, çeşitli rütbelerde görev almış bi' Retired Team Member olarak öncelikle forum için bir Forum Moderator rütbesi gerektiğini, bu rütbeye sahip ilgili staff'ın forum içindeki işleyişi düzende tutması gerektiğini, gerektiğinde ban, yorum silme, post editleme gibi aksiyonlar için de yönetici paneline sahip olması gerektiğini düşünüyorum. Örneğin Öcal; sen kendi rütbeni deneyimliden ziyade Developer yapabilir, X kişisini Forum Moderator yapabilir, Z kişini Community Manager yapabilirsin. Sen site işleyişinden sorumlu olurken Comunity Manager ilgili alımları yapar, Forum Moderator düzeni sağlar. Üyeler, personel ile ilgili şikayetlerini Managerlere, Manager ile ilgili şikayetlerini de oluşturulursa Human Resources ekibine Feedback olarak iletebilir. Böylece adil ve sistematik bir işleyiş sağlanır.
Ek olarak Forum içinde kullanıcılar Rep. puanları profilde gözükmekten ziyade Top 5 şekilde anasayfada da gözükürse rekabet artar, rekabet artarsa aktiflik de artar.
Var mı bilmiyorum ama kullanıcılar birbirlerinden bildirim almak için Follow butonu getirilebilir, Forum Mod-Member konuşmaları, Member-Member vb. kişisel konuşmalar için DM kutusu eklenebilir.
Şimdilik benden bu kadar, olur da tavsiyelerimden birini dikkate alır ve yardım isterseniz seve seve yardımcı olurum.